Ibland så är faktiskt verkligheten bättre än drömmarna, fast inte ofta

Duschade precis och innan de kollade jag på Grey's Anatomy..
Iallafall så gick verkligen inte idrottsdagen bra för mig, nejnej. Jag var med i allt iallafall vilket jag är glad över så, men det gick inte så bra då.
Läng - 3,38
Kulstötning - 5,66 (HAHA)
Höjd - 1, 15
80 meter - 4 plats, 12, 62 sek
800 meter - tredje sista

Men huvudsaken är att jag gjorde mitt bästa eller så.. Men iallafall får jag hoppas på att de blir bättre nästa år! Kom inte på något 1,2 eller 3 plats detta året iallafall.
Men detta blir sista inlägget idag iallafall, kommer sova asgutt eftersom jag är så trött efter detta. Godnatt!

Låten är asbra ju! Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0