hur blir mina skor så tunga, så många stjärnor som har fallit alldeles förunga

Hej på er!

Skolan var bara 2 lektioner och jättelite syslöjd idag, sen åt vi och drog till åseda för att kolla på teater! Jag skrev i förra inlägget att jag inte trodde den skulle vara bra, men faktum är att den är den bästa jag någonsin sätt! Man skrattade hela tiden, har nog aldrig skrattat så mycket alltså! BÄST VAR DEN!

Iallafall så slutade vi sen när vi kom hem och stack med lite personer till konsum och köpte chips och fanta exotic och fetade oss innan bussen kom.

Men nu camar jag med Ellen på msn och lyssnar på kapten röd, ha de så bra sålänge, skriver mer ikväll!


Annie, Moa och jag på teatern när de va paus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0