hellre sårad av sanningen än lycklig av lögner

Gårkvällen blev faktiskt lyckad, var ute med Olivia, Danny, Danne och några till.. Därimot mot slutet blev de helt kapuff, nej men det blev inte så jättebra.

Jag och Olivia stack till skolan och satt bara en stund och pratade om lite allt möjligt, fantastisk vän det ja! 
Men iallafall så är jag hemma själv idag, mina föräldrar är i stan nu på förmiddagen och säkert på eftermiddagen med, så jag får se vad jag gör! ha det så bra sålänge!


Är inte hon inte världens finaste?
(tryck på bilden för att komma till hennes blogg)

Kommentarer
Postat av: O L I V I A

Loveu!

Aaaaasfin, gammal bild du valde också! ;)

2011-09-25 @ 11:38:13
URL: http://oliviakaufkaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0