Everyone wants to know their not alone

Godmorgon!
Igår var mamma, pappa och robert i stan och mamma köpte en mysig kofta/tröja, eller jag vet seriöst inte vad de heter, haha!
Men iallafall så är den jättemysig och just nu sitter jag och lyssnar på musik och har inte mycket för mig. Kom just på att vi ska kolla på teater idag med skolan, eller 8 och 9.. Seriöst så tror jag verkligen inte denna teatern bli kul, men vi får väl se..

Jag skriver mer efter skolan, ha de så bra!

Förresten! Eftersom jag la ut min blogg på facebook igår så gick jag direkt från 11 besökare till 43, tack så jättemycket! Och ja, jag har inte många besökare annars, haha.


Jag bara älskar sånnahära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0