Vi två kan aldrig börja om igen

Dagen har varit sjukt bra för att va torsdag! Helt vanligt förmiddag, allt gick bra. Men sen på eftermiddagen så va de brännbolls tunering. Jag sa ju i det andra inlägget innan detta att jag hoppades att de skulle regna och allt, tar tillbaka de, det va ju skitkul!! Inte för att jag var bra eller så men de va faktiskt väldigt kul, tyckte om att springa, kuuuuul liv jag har. Men ja, nu är jag hemma och har fett ont i mitt knä, innan idag har de ju inte gjort ont, men när jag kom hem så började det göra skitont, de kan ju va ifrån när jag knäckte det, men de går nog över.

Btw.. Så saknar jag min Emme som är sjuk. Du får krya på dig!


Från i sommras, rätt fula. Men saknar verkligen sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0