Seg morgon

Idag va de verkligen inte kul att kliva upp, ville bara somna om för min säng va sådära jättegosig! Men nu är jag uppe och lite fixad. När jag är klar med allt så måste jag ta och läsa lite i biologin för igår läste jag faktiskt igenom det men kommer inte ihåg ett skit, tänkte väl säkert på något annat. Grey's Anatomy igår va som alltid asbra och jag fick damp när den va slut! VILL SE MER! 

Men iallafall.. Idag i skolan så är förmiddagen helt vanlig.. Tyska, idrott, No och mat, tror jag det är. Men eftermiddagen blir helt annorlunda, för då har hela skolan brännbolls tunering eller hur de stavas.. Fast om de regnar eller så så ställs de in, och det hoppas jag!! För jag suger på det, jag kan inte ens träffa bollen! Men de kommer väl gå, hoppas jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0