Tears don't mean you're losing, everybody's bruising, just be true to who you are

Don't lose who you are in the blur of the stars, seeing is deceiving, dreaming is believing, It's okay not to be okay, sometimes it's hard to follow your heart, tears don't mean you're losing, everybody's bruising, just be true to who you are.

Skolan idag va bra fast rätt seg, hade förhör på kemin och kunde knappt något. Och på tyskan fick vi veta vad vi fick på provet, jag fick ett E, trodde jag skulle få bättre men jag ska göra omprov. En massa skratt och har också blivit riktigt besviken. Men de skiter jag i just nu, för nu så mår jag jättebra och är glad, ska inte låta en sak förstöra de. Nu ska jag läsa lite i boken Lucia, puss!


Rätt över redigerad, men hade tråkigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0